kvakk_ Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Skal kjøpe meg min første bil og har sett litt rundt, vet ikke helt hva jeg vil ha, har sett på både bmw, vw, audi, opel osv. Men jeg lurer på om jeg skal gå for en audi A3 (evt. noe lignende, forslag?) Det jeg lurer på er motoren i A3, hva er forskjell på f.eks 1.6 eller 1.9 TDI og 1.4 eller 1.8 TFSI ? Burde jeg gå for TDI eller TFSI ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 1.6 bensin = LAT 1.6TDI = bra orginalt, liker ikke chipping 1.9TDI = passe sprek og lett å chippe to gode effekter. 1.4= LAAAAT 1.4TFSI 122hk = fin motor 1.4TFSI 140-160hk = veldig fin motor 1.8TFSI = veldig bra motor, kan chippes kraftig 1.8T = veldig bra motor. kan chippes Småkjøring og leke kjøring = bensin bil Langkjøring = TDI, herlig bunndrag og plenty med effekt ved hjelp av chip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Tdi Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2013 Diesel Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Mars 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2013 1.8 tfsi! Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg