zeicko Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 har en 1992 vectra. Der kjørelysene ikke slår seg av når jeg slår av tenningen. Jeg har tatt ut alle sikringene og rele fant ingen feil der. Tok ut lysbrytern og prøvde og koble til batteriet. Og lysene kom på. Så hva kan det være? Siter 92-Opel Vectra 2.0 95-Opel Omega 2.5 TD 97-Opel Omega 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Går bare av når jeg kobler ut batteriet Siter 92-Opel Vectra 2.0 95-Opel Omega 2.5 TD 97-Opel Omega 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hvordan sjekket du relene? Høres ut som at det er et rele som har låst seg i "på" stilling. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Dro de ut mens lysene var på Siter 92-Opel Vectra 2.0 95-Opel Omega 2.5 TD 97-Opel Omega 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Det er nok et ettermontert kjørelysrele et sted, disse kan brenne seg fast i på-stilling. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Det er nok et ettermontert kjørelysrele et sted, disse kan brenne seg fast i på-stilling. har et par ekstralys montert med rele kan det være det ? Siter 92-Opel Vectra 2.0 95-Opel Omega 2.5 TD 97-Opel Omega 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Det har ikke noe med nærlysene å gjøre for det får jo bare strøm når du skrur på fulltlysene. Er ikke sikker på hvor kjørelysreleet sitter på disse. Ta en telefon på Opel så får du nok vite det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 men hvordan kan lysene fungere uten rele ? de står fortsatt på om jeg tar ut et eller flere Relé Siter 92-Opel Vectra 2.0 95-Opel Omega 2.5 TD 97-Opel Omega 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 glemte og nevne at jeg har kjørt igjennom meget dype vannpytter før jeg skulle stoppe bilen og oppdaget det Siter 92-Opel Vectra 2.0 95-Opel Omega 2.5 TD 97-Opel Omega 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 glemte og nevne at jeg har kjørt igjennom meget dype vannpytter før jeg skulle stoppe bilen og oppdaget det og alt av elektronikk ligger under vann og da kryper det strøm til diverse ting Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Men kjørelysreleet er ettermontert i Norge og er ikke montert som et vanlig rele sammen med de andre. Er som regel gjemt på et lurt det. bak sparkeplater, oppunder pedalene, bak hanskerommet o.l Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Mars 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 Litt gammel tråd, men...... Ta ut instrumentene, så finner du releet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Litt gammel tråd, men...... Ta ut instrumentene, så finner du releet :) ah, takk :) lysene fungerer nå og har fungert siden starten av måneden (glemte av tråden) jeg tok og byttet kontakten til tillhengerfestet, men det ble ikke noe forskjell, men da jeg var ute på en kjapp kjøretur (5minutter maks) og skulle stoppe bilen fungerte det :O Siter 92-Opel Vectra 2.0 95-Opel Omega 2.5 TD 97-Opel Omega 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg