Aerostar Skrevet Februar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 Motoren er nesten umulig å starte når den er kald,men med motorvarmer på starter den lett.Nye glødeplugger er montert uten at det hjalp.Det kommer strøm til glødepluggene.Når motoren er i gang,høres det ut som om den går normalt,men prøver jeg å kjøre,kveles den,hvis jeg ikke gjir godt med turtall,selv på slett verkstedgulv.En annen ting som jeg synes er rart,er at tomgangs skruen på dieselpumpen,er helt innjustert,men ennå går motoren på ca. 900 o/min.Noen som har gode råd??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aerostar Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 Ingen gode råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Februar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 Høres ut som dieselpumpe reimen er byttet eller slakk sånn at dieselpumpen gir inn diesel på feil tidspunkt. Dieselpumpen må times veldig nøyaktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aerostar Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 Reima til dieselpumpen så bra stram ut,men jeg har ikke sjekket kam reima,og kammens forhold til motorens øvre dødpunkt.Noen som vet timing målet?Jeg vurderer å kjøpe måleur får å få pumpen rett justert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg