stigjohan Skrevet Februar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Har noen sp�rsm�l ang feil og mangler p� min A6: 1. Instrumentpanelet g�r bananas n�r jeg vrir om tenninga n�r utetemperaturen er under -2. Hva kan jeg gj�re med dette? 2. Reelt til blinkelyset tar helt av n�r jeg blinker. Mest til venstre, men ogs� mot h�yre. Har byttet rel�et uten at det har blitt bedre. Skal ogs� nevnes at cruise controllen ogs� er d�d, noe som skjedde for noen �r siden. Trenger hjelp til dette ogs�. Og sist men ikke minst sp.m�l 3: N�r jeg skal starte bilen, gl�der jeg, venter til jeg har f�tt "OK" i instr.panelet og vrir om tenningen. Det som da kan skje er at bilen ikke vil gi "full pinne" n�r jeg skal gi skikkelig gass. Den er ufattelig slapp i aksen og er s� vidt den kommer seg opp bratte bakker. Det jeg m� gj�re er � sl� av tenninga, vente noen sekunder og s� starte igjen. Da funker den som normalt. H�per noen her inne har svar p� mine problemer. P� forh�nd takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Kjøp deg nytt tastatur, please. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Kjøp deg nytt tastatur, please. Beklager, forumbug når en pga tid logges ut/reinnlogger under skriving av innlegg. Kan rettes til æøå via Rediger innlegg, jeg fikset på trådtittelen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg