BIMER KING SIZE Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Heisann!!! Eg lure på kor eg kan få sett inn kompressor i min 520iA 24V Touring 1994 Modell???? Nokon som har ei bar NORSK side eller firma??? Har og lyst på åpent/kona luft filter, men kan ikkje sei å ha sett dette nokon plass til min bil på nette!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 http://www.esstuning.com/ norsk firma som holder til i norge Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by dalheim http://www.esstuning.com/ norsk firma som holder til i norge Type svindyrt.. Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Dei hadde ikkje sett til min bil!!!! Nokon andre plassar????? Gjerne utanlands og sia det ikkje går ann å få tak i her i detta DRITT lande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 tror pitstop har Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 ess skaffer til din e34 520 selvom det ikke står på dems nettside. ring Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by BMW-328 ess skaffer til din e34 520 selvom det ikke står på dems nettside. ring ess hadde ikkje, har ringt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by bmwm1 tror pitstop har Dei hadde til 50,000,-!!!!! Takk for tipset!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Et tips, trenger ikke bruke så sinnsykt mye utropstegn. Virker veldig useriøst.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by BIMER KING SIZE Dei hadde til 50,000,-!!!!! Takk for tipset!!!! Er du jævla gira på å få kompressor på bilen din eller? Blir nesten stressa av alle de utropstegna.. Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Sfinx Er du jævla gira på å få kompressor på bilen din eller? Blir nesten stressa av alle de utropstegna.. Sorry, men eg har prøvd å få tak i kompressor i lang tid! Blir litt stressa av det!! Har til om med vurdert å selge bilen etter som eg synst den er for treig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hm, er jo 520 touring med automatgir.. En fin cruiser det:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by BMW-328 Hm, er jo 520 touring med automatgir.. En fin cruiser det:) Ja han er god å cruse med!!! Extremt god bil, den skal han ha!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 ja, fattern hadde 2 95 520 executive før.. deilige biler! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by BIMER KING SIZE Sorry, men eg har prøvd å få tak i kompressor i lang tid! Blir litt stressa av det!! Har til om med vurdert å selge bilen etter som eg synst den er for treig! Hehe.. treig og treig.. Er kanskje ikke noen racerbil, men når man har BMW og 6`er kan man jo cruise med god samvittighet ;) Cruise og høre golyden fra maskina.. hehe.. synes det er avslappende jeg :) Hvem trenger Racerbil da..:cool: Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg