Omegadriver95 Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hei, bare et lite spørsmål, da jeg klarte å miste Grillen på denne Høytaleren : JBL GT6-6C - Bilradiospesialisten - Komponent hyttalere Hvor kan jeg få kjøpt det på nett? evt, om noen har til salgs, så bare å si ifra! :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Da må du nok høre med de som selger jbl, så kanskje de kan skaffe, eller se om det finnes på nett. Hvis ikke så må det bli noe uorginalt i riktig størrelse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hm.. Må da være noen som vet av ? :P unasett så får jeg vel bare lete, eller evt kjøpe meg et Focal sett :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Da ville jeg ha kjøpt meg et Focal sett ja ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Jeg også vil vettu TKarlsen, men pengboksa sier ikke at det er greit enda.. Focal er ikke akkuratt gratis, ser jeg ! :) Men man må vel leve i håpet og håpe man får seg et nytt Focal sett i posten. :) men, skrik ut om noen vet om sånn jævla gitter... :P Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Finner flere JBL griller på ebay, men ingen som er lik den du skal ha JBL grill | eBay Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hm, nei da tror jeg det bare får være å ikke ha noe grill på den ene siden, og heller vente til jeg får kjøpt meg et Focal sett ! :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Kan få kjøpt et Focal sett av meg. Jeg selger et Focal Access 165CA1 høytaler sett ;) Ulempen er at det er fulltone sett da, du vil vel ha kompsett? FINN-kode: 39958309 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Må nok ha kompsett ja... : ) Men sånn til opplysning så fant jeg gitteret liggende under gulvmatta 0.o Så da blir det ikke noe Focal sett på meg med det første... : ) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 så mye styr pga en grill.hehe mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 hehe, jævla fyll!! :P btw... Oppkjøring i morgen!!! :D Krysser fingra for det går min vei.... Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schwartz Skrevet Februar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 og hvordan gikk det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 Det gikk til helvette... Neida, Besto jo såklart! ingenting og klage på heller :) så nå er det å kjøre til jeg blir sår i rævva ;) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg