rakriste Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Jeg har planer om å trimme motoren min.. Eller jeg holder på å konvertere til 2l gti i min cabbe. siden effekten vil ligge rundt 130+ bør jeg da bytte til en bedre clutch? Hvilken alternativer har jeg, hvor får jeg kjøpt det og til hvilken pris? Har søkt på nettet i hele kveld, men finner lite på norske sider. Thanks.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 org køtsj klarer nok fint den effekten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 kan jeg bruke 2l klutsjen? bedre? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by rakriste kan jeg bruke 2l klutsjen? bedre? Om den passer så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Vil kanksje golf g60 clutchen passe, noen som har erfaring? den burde jo holde de stakkars hestene jeg vil ha. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by rakriste Vil kanksje golf g60 clutchen passe, noen som har erfaring? den burde jo holde de stakkars hestene jeg vil ha. Da må du ha g60 gear. org.kløtsj holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg