gaare Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hallais! :) Førerdøra på A6'a nekter å låse seg opp med sentralåsen (Altså når jeg bruker fjernlåsen på nøkkelen, ikke fysisk stikker nøkkel i dørlåsen). Virker som om den prøver men får ikke til. Alle andre dører låser seg opp men ikke førerdøra, der må jeg fysisk stikke nøkkelen i låsen for å få døra opp. Noen som har noen peiling på hvorfor? Samme problemet gjelder bagasjerommsluken. - Gaare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaare Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Dette er da en 98 mod om noen skulle lure! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Garantert feil på låsekassa, vil anbefale deg å skifte den før du ikke får åpnet døra i det heletatt. Det samme gjelder nok for bakluka også. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-corrado Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 koster 2200 på møller. har feil på min låsekasse også. den låser men den registrere ikke at den er låst, så alamen går. men er nok den som er sliten. kjent problem på disse bilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukernavnbilforumet Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Hadde akkurat det samme problemet med førerdøra på min a6 98 i noen måneder. Det endte med at jeg fjernet innerkledningen på døra(løsne to skruer i nedkant og løft opp etter armlenet) for å se hva som var feil, men da jeg skulle teste for å finne feilen fungerte alt. Satte sammen igjen døra og siden har det fungert uten problemer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneNyg Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Audi A6 4B C5 TÜR Schloss Zentralverriegelung ZV Microschalter Vorne Links Neu | eBay Sjekk også kabler for brudd mellom dør og kaross. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg