Gå til innhold

Pimpmyrides VW Vento prosjekt!

Ranger emnet


Pimpmyride

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det står jo at dem har fra 4*98 - 5*120, det vil for meg si, at dem har de boltsirklene som er mellom der. da også 4*100.

Men er jo ikke verre enn å sende dem en mail å spørre :)

 

Aah, nei er ikke værre så jeg får høre hva dem sier:)

 

Ser veldi bra ut! gleder meg til og se ferdig resultat! kan skjønne at det ser bra ut når du gjør det med tanke på din far!:) en enkel og tøff oppgradering til Vento er vr6 frontleppe!:)

 

Tusen takk for fin tilbakemelding :) Skal på hellakkering til sommeren så ser litt bedre åssen det blir da (:

Får muligens vr6 frontleppe neste uke faktisk ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parts and retards har dem i 4x100 ja :)

Vet at 9x16 ser bra ut på vento om du får den lav nok :) men da må det valses mye!

erjo også fint med tyskerstuk, slik som jeg hadde på min, med 7,5 forran og 9 bak :) Smak og behag det der. disse blir uansett ikke godkjent på bilen, bare så det er nevnt :) de knasker hjullager som bare det, hehe :D

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parts and retards har dem i 4x100 ja :)

Vet at 9x16 ser bra ut på vento om du får den lav nok :) men da må det valses mye!

erjo også fint med tyskerstuk, slik som jeg hadde på min, med 7,5 forran og 9 bak :) Smak og behag det der. disse blir uansett ikke godkjent på bilen, bare så det er nevnt :) de knasker hjullager som bare det, hehe :D

 

Ja ikkesant, tror jeg må ha noe som blir godkjent da svigerfar er politi :P

hm nei, vanskelig det derre med valg av felger altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa kantfelger generelt har vel lavt innpress. regner med at org. innpress på vento er noe i samme duren som på g3. og det var vel rundt 35 om jeg ikke husker feil. som vil si at laveste lovlig innpress på disse vil bli 28. De jeg hadde var 15 bak og 20 forran.

Var ikke noe problem for min del, da jeg hadde godkjente 16" felger liggende som jeg evt. kunne putte på om jeg ble stoppa i kontroll, men tro det eller ei så ble jeg aldri stoppa med den bilen :D

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa kantfelger generelt har vel lavt innpress. regner med at org. innpress på vento er noe i samme duren som på g3. og det var vel rundt 35 om jeg ikke husker feil. som vil si at laveste lovlig innpress på disse vil bli 28. De jeg hadde var 15 bak og 20 forran.

Var ikke noe problem for min del, da jeg hadde godkjente 16" felger liggende som jeg evt. kunne putte på om jeg ble stoppa i kontroll, men tro det eller ei så ble jeg aldri stoppa med den bilen :D

 

Såpass ja, får ikke fine kant felger som er lovlig da omtrent :P

får bare kjøpe et par billige 16" itillegg da så burde det funke:) 38 innpress har vel vento

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår