yosi4 Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Så KLART er det ikke lov med spacere som ikke er TUV-godkjent. Hallo, vi bor i gledesdrepernasjonen Norge! :) Hehe det er så sant :P selv har jeg spacere uten tuv og koser meg stort med det :win Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Vet du om noen norske sider som selger kerscher ? (: Camona - PARTS AND RETARDS AS Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet April 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Camona - PARTS AND RETARDS AS Dårlig med 4x100 der. Finnes dem i 4x100 ell må jeg ha spacere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Dårlig med 4x100 der. Finnes dem i 4x100 ell må jeg ha spacere? Det står jo at dem har fra 4*98 - 5*120, det vil for meg si, at dem har de boltsirklene som er mellom der. da også 4*100. Men er jo ikke verre enn å sende dem en mail å spørre :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonymb Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Ser veldi bra ut! gleder meg til og se ferdig resultat! kan skjønne at det ser bra ut når du gjør det med tanke på din far!:) en enkel og tøff oppgradering til Vento er vr6 frontleppe!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet April 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Det står jo at dem har fra 4*98 - 5*120, det vil for meg si, at dem har de boltsirklene som er mellom der. da også 4*100.Men er jo ikke verre enn å sende dem en mail å spørre :) Aah, nei er ikke værre så jeg får høre hva dem sier:) Ser veldi bra ut! gleder meg til og se ferdig resultat! kan skjønne at det ser bra ut når du gjør det med tanke på din far!:) en enkel og tøff oppgradering til Vento er vr6 frontleppe!:) Tusen takk for fin tilbakemelding :) Skal på hellakkering til sommeren så ser litt bedre åssen det blir da (: Får muligens vr6 frontleppe neste uke faktisk ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Parts and retards har dem i 4x100 ja :) Vet at 9x16 ser bra ut på vento om du får den lav nok :) men da må det valses mye! erjo også fint med tyskerstuk, slik som jeg hadde på min, med 7,5 forran og 9 bak :) Smak og behag det der. disse blir uansett ikke godkjent på bilen, bare så det er nevnt :) de knasker hjullager som bare det, hehe :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Parts and retards har dem i 4x100 ja :) Vet at 9x16 ser bra ut på vento om du får den lav nok :) men da må det valses mye! erjo også fint med tyskerstuk, slik som jeg hadde på min, med 7,5 forran og 9 bak :) Smak og behag det der. disse blir uansett ikke godkjent på bilen, bare så det er nevnt :) de knasker hjullager som bare det, hehe :D Ja ikkesant, tror jeg må ha noe som blir godkjent da svigerfar er politi :P hm nei, vanskelig det derre med valg av felger altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 jaa kantfelger generelt har vel lavt innpress. regner med at org. innpress på vento er noe i samme duren som på g3. og det var vel rundt 35 om jeg ikke husker feil. som vil si at laveste lovlig innpress på disse vil bli 28. De jeg hadde var 15 bak og 20 forran. Var ikke noe problem for min del, da jeg hadde godkjente 16" felger liggende som jeg evt. kunne putte på om jeg ble stoppa i kontroll, men tro det eller ei så ble jeg aldri stoppa med den bilen :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 jaa kantfelger generelt har vel lavt innpress. regner med at org. innpress på vento er noe i samme duren som på g3. og det var vel rundt 35 om jeg ikke husker feil. som vil si at laveste lovlig innpress på disse vil bli 28. De jeg hadde var 15 bak og 20 forran. Var ikke noe problem for min del, da jeg hadde godkjente 16" felger liggende som jeg evt. kunne putte på om jeg ble stoppa i kontroll, men tro det eller ei så ble jeg aldri stoppa med den bilen :D Såpass ja, får ikke fine kant felger som er lovlig da omtrent :P får bare kjøpe et par billige 16" itillegg da så burde det funke:) 38 innpress har vel vento Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 jaanei det erda mye fint som finnes rundt om kring :) Ta deg entur innom vwvortex sine mk3 forum, der finner du vel bilder av stortset alle felger som er produsert her i verden på vento og golf :D Mye der som faller i smak hos meg hvertfall! Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Fått på noe tectyl :) noen som vet om jeg må ta av sideskjørt eller om det ikke er noe jeg får tatt av? orginalt. rusta gjennom et par steder, må sveises ell får jeg skifta? [ATTACH]37788[/ATTACH] [ATTACH]37789[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Kan sveise de stedene der det har rusta, men kan også bytte hele greia:) er vell du sjøl som bestemme hvor mye arbeid du vil legge ned i det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Kan sveise de stedene der det har rusta, men kan også bytte hele greia:) er vell du sjøl som bestemme hvor mye arbeid du vil legge ned i det:) Tror ikke det går ann og få dem av, ser hvertfall ikke sånn ut. [ATTACH]37802[/ATTACH] [ATTACH]37803[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Går nok ann å få dem av serru ;) er punktsveisa noen steder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg