kimandre92 Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Heisann, gjorde et kjappt søk om og finne ut noe om forsikring på Audi S3. Fant en 1999 mod som har gått 148 000 til 117 000 kroner, så regner med det lønner seg med kasko på denne bilen? Mye vil slikt koste for meg som 20 åring, husker ikke om jeg har 30 eller 40 % bonus nå, men tenkte meg ca 12 000 i kjørelengde. Hvor mye vil jeg måtte regne med og komme ut med på årlig basis da? Har pr dags dato 3 forsikringer hos Gjensidige :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 20 år og S3....tipper på 20k i året. Du får sikkert kontakt med ditt forsikringssellskap i morgen, ring å hør. Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 gå inn på finansportalen.no og sjekk priser allerede i kveld. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 20 år og S3....tipper på 20k i året. Du får sikkert kontakt med ditt forsikringssellskap i morgen, ring å hør. Jepp ringer de i morgen :) gå inn på finansportalen.no og sjekk priser allerede i kveld. De hadde ikke S3 der desverre kun S8 fra S serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg