GolfRallye Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Selger et sett med hvite baklys til Golf II Lyktene er ny og ligger i originalforpakning. Aldri montert. Selges for kr 1100,- + porto f.l@netcom. no eller send en PM. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 jeg vil kjøpe sånn, men dem der var med fargefilm inni, og ikke farga pærer som jeg vil ha. dem får man for 900 eller no på mobilsentrum, dem med film altså.. hella har vel med fargete pærer Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Jonte jeg vil kjøpe sånn, men dem der var med fargefilm inni, og ikke farga pærer som jeg vil ha. dem får man for 900 eller no på mobilsentrum, dem med film altså.. hella har vel med fargete pærer Huff da, stemmer det. Da får jeg selge de for 700,- + porto da. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 vet du hvor jeg får de hvite som ikke har den stygge filmen inni? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Jonte vet du hvor jeg får de hvite som ikke har den stygge filmen inni? :) Er ikke sikker på hvor. Jeg skulle ha de som er på bildet, men fikk de som jeg tok bilde av. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by GolfRallye Er ikke sikker på hvor. Jeg skulle ha de som er på bildet, men fikk de som jeg tok bilde av. jeg kjøpte åsså de lyktene på bildet der (bilde fra hjemmesida til D&W vel?).. gledet meg som en unge til de kom... (bestilte fra Powerzone,så det tok sin tid).. og da de kom,så jeg at det var sånn gul dritt inni blinklyset...! *skuff* :( men men...går vel muligens an å åpne lyktene å pelle ut den gule filmen,og heller legge inn en annen "reflektor" ? bør da ikke være så fælt med arbeid det....? (jeg giddet aldri å prøve)... prøv du da,vel!! :) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by tomgr jeg kjøpte åsså de lyktene på bildet der (bilde fra hjemmesida til D&W vel?).. gledet meg som en unge til de kom... (bestilte fra Powerzone,så det tok sin tid).. og da de kom,så jeg at det var sånn gul dritt inni blinklyset...! *skuff* :( men men...går vel muligens an å åpne lyktene å pelle ut den gule filmen,og heller legge inn en annen "reflektor" ? bør da ikke være så fælt med arbeid det....? (jeg giddet aldri å prøve)... prøv du da,vel!! :) :D Har har pellet ut den gule plastikken på mine svarte og røde lykter. Det gikk fint det. Tror jeg står over å gjøre det på disse. Hvis det hadde gått å åpne de kunne jo all rød og gul plast fjernes. Den gule plasten kan fjernes uten å åpne lyktene. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Jonte vet du hvor jeg får de hvite som ikke har den stygge filmen inni? :) både Powerzone og NBS (og helt sikkert flere også) skaffer de andre lyktene uten film inni... eller.. ikke de som er på det bildet som ble postet tidligere i thread'n her,men dissse: http://www.duw.de/shop2002/(j5dyxr45ci2whhfywzoglu2d)/detail_view.aspx?category=1&folder=91&product=23756 de er ikke så "gjennomsiktige" som de andre,men... DESSUTEN: vær obs på at det blir litt spesiell rødfarge med de lyktene som GolfRallye har... blir mer rosa enn rødt... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by tomgr både Powerzone og NBS (og helt sikkert flere også) skaffer de andre lyktene uten film inni... eller.. ikke de som er på det bildet som ble postet tidligere i thread'n her,men dissse: http://www.duw.de/shop2002/(j5dyxr45ci2whhfywzoglu2d)/detail_view.aspx?category=1&folder=91&product=23756 de er ikke så "gjennomsiktige" som de andre,men... DESSUTEN: vær obs på at det blir litt spesiell rødfarge med de lyktene som GolfRallye har... blir mer rosa enn rødt... Kanskje jeg skal prøve å fjerne disse plast innleggene da. Mulig det funker. Får håpe jeg ikke raserer lyktene:rolleyes: Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 kjøp et par Biltema lykter og "øv" deg på først da,vettu... :) koster vel 300-400 for paret,tror jeg....(?) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by tomgr kjøp et par Biltema lykter og "øv" deg på først da,vettu... :) koster vel 300-400 for paret,tror jeg....(?) Jeg kommer tilbake med bilder senere. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 en på jobben kjøpte blinkers fra B&W....dem hadde rød og gul plast inni som kan bare knuste i stykker med en skrutrekker og stikksag....ble jævlig bra..kjøpte blinklyspærer som er blanke men blinker gult....ble helt topp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by GolfRallye Jeg kommer tilbake med bilder senere. Da er det gjort, og resultatet ble: Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Jeg har lyst på dem... hva skulle du ha? PS. Kommet noe lenger på motor? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 SOLGT:) :D :) Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg