Volvo V70 awd Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Volvo V70 Vindusheisen fungerer bortsett fra at når den automatisk sender sideruta helt opp stopper den ikke men senker ruta ned igjen. Dersom jeg holder knappen inne går det greit. Ruta har ingen unormal motstand. Hva er det som er feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Den går opp, men går og helt ned igjen? Kan kanskje ligge feilkoder på dette. Eg ville først å koblet ifra batteriet for å teste. På min 03 S60 skal tenningen stå på 2 når batteriet tilkobles igjen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo V70 awd Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Ja sideruta går helt opp for deretter å returnere helt ned. Holdes knappen oppe helt til ruta er på topp, og jeg slipper knappen da, så går ikke ruta ned igjen. Skal prøve forslaget ditt. Takk for svar=)=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostein Skrevet Februar 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2016 Fant du feilen? Har samme problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben Skrevet Juni 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2016 Er også intr i svaret. Har også denne feilen. Men heisen min virket plutselig igjen en lengre periode - for så å bli dust igjen. He he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg