Tempestad Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hei, jeg har vært på Møller for å sjekke ut om det går an å programmere bilen med VAGcom til automatisk kjørelys. de sa at dette ikke var mulig at de måtte noe rele greier. De ga meg ikke noen løsning, sa at de skulle sende et forslag på epost. Mitt spørsmål er om noen av dere vet hvordan jeg kan ordne dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Møller har da svart deg riktig. Siden du har importbil så kan ikke dette kodes uten videre, må også koples om litt. På biler med CAN-BUS kan det kodes direkte. Vent og se hva du får på mail :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hvorfor vil du egentlig ha automatisk kjørelys? Er det ikke greit å ha en posisjon på lysbryteren som mørklegger hele bilen da den står på tomgang? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempestad Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hvorfor vil du egentlig ha automatisk kjørelys? Er det ikke greit å ha en posisjon på lysbryteren som mørklegger hele bilen da den står på tomgang? Her hjemme er vi vant til å kjøre med automatisk kjørelys. Faren er at vi glemmer å slå av bryteren og at bilen går tom for batteri. Eller at vi blir stoppet fordi vi glemte å skrue på kjørelys :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempestad Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Fikk svar fra Møller isted. De sa at det var litt jobb å koble om de lysene. De skulle ha 4500 for å ordne dette. Dette er sikkert noe man kan ordne selv, men er det noen som har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnien Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 Fikk svar fra Møller isted. De sa at det var litt jobb å koble om de lysene. De skulle ha 4500 for å ordne dette. Dette er sikkert noe man kan ordne selv, men er det noen som har noen forslag? Eg har en B6 2003 mod med samme problem! Har du funnet løysing på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg