Gå til innhold

Dapp69's Golf 3 GTI Småplukk

Ranger emnet


Dapp69

Anbefalte innlegg

nei det er sant man ikke får effekt økning det jeg tenkte på var hvordan noen tørr og montere ett slikt filter på bilen sin.Så mye dritt som biltema selger hadde jeg aldri brukt filter derfra gud veit hvor mye eller lite møkk de filtrene slipper inn. :wonder:

 

Haha, skal nok funke fint! Hadde med en som kan mye golf og han har hatt det på flere av sine golfer så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Biltema funker fint det. Har det på min Golf, gir et sikkelig knurr når man tråkker ned gasspedalen :) Tenkte først at det var hull i eksosen, men lyden forsvant da jeg satte i originalfilter, hehe..

 

Slutt å rakke ned på Biltema, de er bedre enn de fleste tror :P

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også type jalla filter på min bil.. funker fint det.. bare vaske det jevnlig :p

 

Hvis du vasker tørrfilter så ødelegger du det å tetter det :P Så golfen din må jo gispe etter luft. :/

 

 

Biltema filter er sikkert greit nok til en sånn bil. Men til en dyrere å nyere bil hadde jeg aldri brukt Tørr filter. :) + du henter mer effekt med innsatsfilter. I noen tilfeller så mister du effekt av konfilter. Så blir "øretrimming", lyden høres råere ut å da oppfatter du/hjernen at bilen går fortere..

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vasker tørrfilter så ødelegger du det å tetter det :P Så golfen din må jo gispe etter luft. :/

 

 

Biltema filter er sikkert greit nok til en sånn bil. Men til en dyrere å nyere bil hadde jeg aldri brukt Tørr filter. :) + du henter mer effekt med innsatsfilter. I noen tilfeller så mister du effekt av konfilter. Så blir "øretrimming", lyden høres råere ut å da oppfatter du/hjernen at bilen går fortere..

 

Du leste vel kanskje at jeg kun skulle ha det for lyden. Hadde jeg ville hatt bil som gikk fort hadde jeg ikke kjøpt meg 3er golf med 2 liter!

 

 

Montert OMP rattet! Ble dritfett. Også satt på emblemfri grill. Begynner og bli fornøyd nå men skulle ha fått tatt overflaterusten. hvertfall den på panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leste vel kanskje at jeg kun skulle ha det for lyden. Hadde jeg ville hatt bil som gikk fort hadde jeg ikke kjøpt meg 3er golf med 2 liter!

 

 

Montert OMP rattet! Ble dritfett. Også satt på emblemfri grill. Begynner og bli fornøyd nå men skulle ha fått tatt overflaterusten. hvertfall den på panseret.

 

 

Bilder er aldri feil babyhmm?

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet i teknisk. Han tittet rundt om på bilen, så under og alt så greit ut. (Merkelig med tanke på de kølsvarte blinklysene) men så la han merke til rattet og spurte om jeg hadde papirer på dette. Fikk visningslapp. Så får montere senkesettet snart og se om jeg får godkjent rattet og senkesettet samtidig om det i det heletatt går å godkjenne rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet i teknisk. Han tittet rundt om på bilen, så under og alt så greit ut. (Merkelig med tanke på de kølsvarte blinklysene) men så la han merke til rattet og spurte om jeg hadde papirer på dette. Fikk visningslapp. Så får montere senkesettet snart og se om jeg får godkjent rattet og senkesettet samtidig om det i det heletatt går å godkjenne rattet.

 

Null stress og godkjenne ratt om du har papirer på det ;)

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår