Gå til innhold

Selges: Mini Cooper S selges 114.074,-

Ranger emnet


arctos

Anbefalte innlegg

På tide å selge Minien, da det er litt slitsomt å måtte legge ned setene hver gang bikkja skal være med.

 

Kopiert fra Finn.no annonse som du finner her

MINI Cooper S 2003, 129*000 km, kr 114*074,- -

 

Pris 114.074,-

KM stand er 129.000

 

 

 

Er på tide at Minien får en ny eier, da jeg trenger større bil med plass til bikkja.

 

Minien har vært i mitt eie i litt over 2 år, og er med tungt hjerte at jeg må la den gå. Har tatt veldig godt vare på bilen, kanskje dullet litt for mye med den ifølge fruen i huset. Bilen er vasket jevnlig og vokset med jevne mellomrom. Er en kjempe artig liten bil med fantastiske kjøreegenskaper med et hjul i hvert hjørne, det nærmeste man kommer gocart med dører og tak(Panorama glasstak vel og merke). Cooper S modellene er utstyrt med kompressor, noe som gir en fantastisk hylelyd når man kommer på turtall, man tar seg selv i å jage girene for å høre lyden, er avhengighetsskapende lykke. Her er det ingen turbolag, kreftene er tilgjengelig med en gang. Samtidig er den økonomisk, jeg ligger på blandet forbruk på 0,8 liter på mila, og 0,5 på landeveien. Dette et bilen for de som setter kjøreglede i fokus og ikke har noe imot å få ekstra oppmerksomhet på veien.

 

Litt er blitt gjort i mitt eie

 

Greenfilter åpent luftfilter(gir ekstre sugelyd med gass pådrag)

Ny CD spiller med iPod/iPhone/AUX utgang, som har samme farge som resten av instrumentpanelet, samt at den fungerer sammens med multifunksjonsrattet

12" Rockford sub i slim kasse, som passer perfekt i bagasjerommet, koblet til en gjemt Rockford forsterker i siderommet i bagasjerommet

Hvite striper på panser

Var i sommer montert Supersport Black Evolution justerbart senkesett, som nå er demontert. Men kan medfølge bilen hvis ønskelig

 

Bilen er EU-godkjent til September 2014.

 

Leveres på Mini S-lites 17x8 (Mye mønster, men litt gamle dekk) sommer

Orginale 16x7 Mini felger med Nokian Hakkapelita 7 piggdekk vinter

Rotiform BLQ 17x8 white mocca felgene kan medfølge mot tillegg i pris.

 

Legger ved video av når Tom Ford(kjent fra Fifth Gear og nå i Top Gear magazine) tester Cooper S i 2003

http://www.youtube.com/watch?v=RDqkH6t9Qts

Og Autofil som kjører Cooper S på bane

NRK Nett-TV - hastighetsmåling

 

Er det ellers noe du lurer på er det bare å ta kontakt for en hyggelig bilprat

 

 

8421201122_668c9c12f4_b.jpg

 

8421201754_cdf3aaa107_b.jpg

 

8420104151_f368d772dd_b.jpg

 

8421200928_1bd706d343_b.jpg

 

8421199182_fa8be8ca7b_b.jpg

 

8421202770_08c5e42f23_b.jpg

99` Lupo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår