lillebritt Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Hei! Kjøpt meg en Audi A3 1.8 T Idag når jeg skulle starte bilen, startet den som alltid, men jeg sto fast.. Drev å skulle komme meg løs, noe som ikke skjedde. Plutselig så skjedde det ingenting når jeg skulle prøve igjen. Clutchen går helt inn, men kan plutselig henge helt inne, kan dra den ut igjen. Kan sette bilen i alle gir uten at den kveles og uten at jeg rører clutchen, kan ikke kjøre noen veier. Noen som vet om dette kan være en så liten feil som utløsningslagre i clutchen?! Har sjekke wieren og denne er ikke falt av noen steder. Svar ønskes snarest da jeg skal få tak i deler for som juling.. !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 clutch sylinderen din.. skjekk clutch væska først ;) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Utløserlager er ingen liten ting, samme jobben som å skifte clutch det. Tipper på at noe har hengt seg opp i forb. med clutchmaøvreringa, som eksempel slavesylinderen, hovedsylindere eller kanskje dette/knekte slanger/rør mellom dem, evt. overføring fra pedal til hovedsylinder/pumpe. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillebritt Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Er det noen som vet hvor hvor beholderen er? Å hvordan sjekker jeg det? :jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Det er felles veskebeholder for clutch og brems. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillebritt Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 (endret) Nå er det vist sånn at lamellen som har gått til faen.. Clutchhuset er helt i orden.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig lamell? :( Endret Januar 27, 2013 av lillebritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Norsk bildelsenter f. eks. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillebritt Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Dem hadde ikke lamell eller komplett Clutch.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 kjøp deg halv sinter,slipper du noen gang og tenke på det igjenn :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillebritt Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Halv sinter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg