Grev1 Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 (endret) Morn, Jeg lå og cruisa på motorveien i en times tid i dag. Når jeg kom inn til byen, og måtte stoppe i en rundkjøring, merka jeg at det vibrerte/rista relativt mye i hele bilen. Jeg prøvde å sette bilen i N, men merka ikke noe særlig forskjell. Som sagt var det minimal forskjell fra P og N. Km stand er 155000. Clutch er nylig byttet på garanti. Ba de sjekke svinghjulet samtidig, og fikk ikke noen kommentar på det (Men man kan kanskje ikke se om det er i ferd med å gå føyka?) Edit: Testa litt igjen nå, og dro på litt. Jeg merker vibrasjoner når jeg drar på, og det kjennes ut som vibrasjonen øker i hastighet med turtallet. Jeg merker ikke noe på effekten. Jeg tenker på det hersens svinghjulet. Noen andre tanker rundt dette? Endret Januar 24, 2013 av Grev1 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg