Gå til innhold

Ikke tuv godkjente coilovers... hva kan skje?

Ranger emnet


feverishskink

Anbefalte innlegg

han kjøpt en bil med coilovers jeg trodde var tuv godkjente.

dette viste de seg å ikke være... så det er jo på en måte dumt! må jo da kjøpe nytt siden jeg ikke ønsker meg originalhøyde på bilen.

 

Jeg lurer på en ting. Hva kan skje om jeg eventuelt blir stoppet med det før jeg får byttet settet?

 

Og hvordan feil vil dette bli på eu kontroll. Bilen skal egentlig til eu kontroll i juni. men vil gjerne ta kontroll så tidlig som mulig så jeg har oversikt over hva annet som eventuelt må gjøres..

 

får jeg kjøreforbud om jeg har eu kontroll med ikke tuv godkjente coilovers?

Vet jo at dette må vises og godkjennes hos biltilsynet...

men vil gjerne ha mangellappen litt tidlig slik at jeg vet hvor mye jeg har å gjøre litt i god tid før fristen er ute...

 

mye tullete spørsmål her... men greit å vite!

-Golf 83-

-Golf 99 gti-

-Polo 96 1,9 sugediesel!- -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang du blir stoppet er det sjelden det skjer noe , men andre gang så mister du skiltene. (spørs hvem du møter !)

Du trenger IKKE å bytte alt , men bare fjørene , fordi nå idag så er det bare fjørene som trenger å bli godkjent:)

 

veit ikke helt om hvilken feil det blir på eu , men veit at bilen din ikke kommer igjennom .. : /

Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (
Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005mod
Volkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987mod
Audi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod

Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er du heldig kommer du deg også igjennom EU kontrollen uten å ha godkjent senk på bilen :) Som jeg klarte

 

Om alle bare kunne hatt så flaks :D

Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (
Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005mod
Volkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987mod
Audi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod

Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår