audi8018 Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Heisann, Jeg tror jeg har en gåen dynamoen på en Audi 100 Quattro 2.8 V6 (AAH-motor) Jeg har også en A6 2.6 V6 (ABC-motor) og en Audi 100 Quattro 2.6 V6 (ABC-motor).. så, vil en dynamo fra en ABC-motor vil passe på en AAH-motor og motsatt? :) Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 AAH og ABC motor er listet med samme 120A dynamo. Jeg er ikke sikker på om reimskiva er lik, men det ser du jo selv fort. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi8018 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 AAH og ABC motor er listet med samme 120A dynamo.Jeg er ikke sikker på om reimskiva er lik, men det ser du jo selv fort. -- Ah, takker :) Reimskiva må være lik så lenge reima er like lang og stor på AAH og ABC :) men takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg