Ascona-77 Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 har problem med ryggelys, når eg sett bilen i revers. må rikle litt med girspaken for å få lys, og slåkner fort. nåken so har peiling på om det er ein kontakt nere med girspaken eller må eg ned på girkssa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Ryggelysbrytern sitter på toppen av kassa, ved siden av girskftern. Helt ytterst omtrent, mot venstre forhjul. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-77 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 so visst eg bytte den bryteren so står skurdd i kasso so ska alt v bra ijenn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Nei, det var ikke det jeg sa.. Men det KAN være den ja. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-77 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 hehe..men eg er no vertfall litt nermare ein løysning på problemet og takker for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg