Mikal B Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Se her ja :) Må virkelig si topplokket ditt ble bra! Ble en del finere i rødt :p Og grenrøret? Awesome! Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Se her ja :) Må virkelig si topplokket ditt ble bra! Ble en del finere i rødt :p Og grenrøret? Awesome! Takker! Begynner å komme seg nå :) Nå har jeg fått installert Indiglo også. For de som ikke vet hva dette er' date=' så er det instrumentskiver med neon aktig lys. Dette blir styrt via en kontrollboks :) [ATTACH']37072[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Det kom seg med rødt toppdeksel. Skal du lakkere bilen i den same nyansen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Det kom seg med rødt toppdeksel. Skal du lakkere bilen i den same nyansen? Takker :) Nei, bilen ble lakkert i 2007 og er ikke så værst i lakken syns jeg. Den er jo grav skitten på bildene men når jeg hentet den så var den jo skikkelig fin :D Om jeg skulle lakkert den, skulle det blitt hvitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireNacho Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Nice instrumentskriver :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Ebay er tingen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Da har jeg plasti dippa panseret bare for moro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Brukte du vanlig spray? Ble bra det der :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Brukte du vanlig spray? Ble bra det der :) Første forsøk var med sprøyte, men ble ikke noe bra, så tok det av igjen og brukte vanlig spray ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Kult! :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet April 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Takker :) Har også fått montert noe sykt harry lys greier, men var litt kult da. Kobla det på egen bryter så trenger jo ikke å lyse hele tiden :) [ATTACH]37585[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMK9B Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Får stille opp bilene våre på siden av hverandre og knipse bilde av svartpansergjengen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet April 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Får stille opp bilene våre på siden av hverandre og knipse bilde av svartpansergjengen :P Det syns jeg faktisk vi skal gjøre :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Tøft! :D Hvor/hvilken lakk kjøpte du? Har lyst til plastdippe panseret mitt også, da det har "oldschool rust" style :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondata Skrevet April 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Tøft! :DHvor/hvilken lakk kjøpte du? Har lyst til plastdippe panseret mitt også, da det har "oldschool rust" style :P Takker! Kjøpte lakken her: Plasti Dip Spray 311ml Sort - elefun.no - Radiostyrt hobby Brukte 2 flasker, men skulle vel helst hatt 3 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg