Gå til innhold

styling til Kadett E

Ranger emnet


k_wannebo

Anbefalte innlegg

en lett måte å style på er å kjøpe kadett gsi fangere også bygger du på disse videre. det blir mye billigere enn å kjøpe nye fangere fra feks rieger. gsi fangerne passer jo rett på også, viss jeg ikke tar helt feil. så tar du å kjøper feks en lexmaul leppe til front fangeren og en leppe til bakfangeren. sleng på noen øye lokk så er begunner bilen å se bra ut.

 

da blir det seenes ca slik ut:

Øye lokk 550 kr

fs_kae1.jpg

 

leppe og fanger. 2090 kr for leppa og fanger får du brukt for ca 1000kr

 

fs_kaez.jpg

 

viss du har litt tid å vente så har jeg en fanger med hull grøfte lys jeg skal sveise sammen. den har jeg tenkt til å selge for 800.

 

vil du gå enda et skritt videre så kan du jo få tak i en gsi bakluke (vet om en du kan få for 1000kr) da får du bakluke med gsi spoiler.

ingen av disse tingene er vanskelig å sette på.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
alle kadett e er like. men en 1,8i? da må det være en ombygd kadett e med gsi motor da?

 

Mæn.. for å være helt ærlig har jække peil, men det står i vognkortet at det er en 1.8 liter.. og i.. står LS på sia av bilen.. sorry noobing, men er ny og tar "crash kurs" i bil for tia..

- 97 Rover 214 SI

X - 95 SEAT Ibiza GTI

X - 92Opel Kadett E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
Seriøst, hvis GSI fangerene passer rett på en kadett E så er jeg og på leting etter spesielt en front med grøftelys.

 

Så lenge det er en kadet e gsi du tar fra, så er d null stress:D har selv en komppis som har gjort det, sklei rett på, ble RÅÅÅ stilig!:D haha, fikk o ting av brutern i dag da;P Enderør tileksos potta fra BILTEMA ganske fett egentlig;)

Burn rubber, Not your soul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår