GolfSport88 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei! Noen som vet sider/plasser å få kjøpt deler til VW Golf 4? Trenger litt interiørdeler. Må se bra ut, ikke slitt slik som mine er. :) Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240-1993 Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Bildelsbasen.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Har sedd der, men fant ikke noe :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240-1993 Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Da må det nok kankje bli personlig oppmøte hos høggær'n. :) Har inntrykk av av det er få som legger ut mindre interiørdetaljer på nett, og at det svenske systemet er overlegent nbf. Men det hender jo at noen legger ut biler for delesalg på finn.no. Er jo verdt et (for)søk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Dash-Trim Kit her er der, men det er i utlandet sender til norge. her er gjør det selv med lakk av interiør:VWVortex.com - I love Krylon Fusion spray paint... Tell me what you guys think... går også og foliere om du er litt nevenyttig biltema selger bilig folie såg de hadde fått in her jeg bor. så er det ett silicone lag på alt interiøret i golf 4,det fjerner du det: VWVortex.com - three diy for everyone Håper dette er til hjelp og gir deg noen ideer :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hvis du mener OEM deler så send meg en liste over deler du trenger pr PM. Kan skaffe OEM deler til gode priser. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Takk for tips! Muligens at det blir til at jeg fikser og lakker det opp selv :) Noe tips til hvordan lakk jeg kan bruke? :) Skal være svart, og gjerne så likt som mulig som det er :) Hvilken OEM deler har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 skal du lakke bør du bruke plast grunning,plast lakk og klarlakk på topp. Husk att alt av silikonen som er på plast delene må helt bort om du skal lakke interiør deler, eg brukte ein mellomgrov skrub og såpevann så vannslipte eg med veldig fint våtslipe papir 1800 tror eg det var. eg kjøpte plast grunning og lakk hos bilxtra ps:husk og vaske delene grundig med rødsprit evt lakk klargjøring. Eg er veldig fornøyd med mitt nå, eg malte i aluminium farge :-)) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Takk for råd og tips! :) Dette må testes!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg