Vidar131 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg har kjøpt meg ny høytallere og diskanter jeg skal ha i min Astra F (94 modell) Har først ta av vindus sveiva også skrudd ut skruene som holder den på plass og prøvd å vipe ut dørtrekket.¨ Men det er akkurat som om den henger igjen på dørhåndtaket, har løsnet skruen som er imellom håndtaket med virker som om det enda sitter fast. Noen som vet om det går an og demontere eller ta ut dørhåndtaket i fra selve dørpanelet? Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar131 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Gjort et nytt forsøk, nå sitter den fast i høyre del oppe ved viduet Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Sitter en skru bak/innafor speiljusteringsknappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg