Bassoflove Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei. Har akkurat henta meg en -94 mod som er gådd 206" km. og i den forbindelse har jeg noen spørsmål som jeg håper noen her inne kan gi meg svar på,ev råd..... -Skaraper ved gearing i fart i 2.gear(opp&ned-gearing) Ble fortalt at det var et problem med gearoverføringa. Åssen fixer jeg det på enklest måte? Kan jo også være synkroniseringa. Er litt "rør i grøten-gearstang" -tettering på diff framme utgående axel høyre side lekker(rundt dær drivaxel kommer ut fra diff) Vanskelig å bytte? -tettering på utgående axel bak Venstre side. Vanskelig å bytte....? -skyvedører er treige,vanskelig å lukke. "kiler" seg. Justering? Gode råd? - håndbrekkwire fra midten og bak må byttes. Tips hvor en får billige deler hen....? BOL Siter Passat 130 TDI 4M -01, Passat 110 TDI -97, Transporter 2,4 Syncro Lang -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg