thoers1 Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 (endret) Trenger litt hjelp med å installere nytt sterio i min audi. Har nå standard Bose anlegg. Her er bilder. Endret Januar 14, 2013 av thoers1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoers1 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 [ATTACH]35982[/ATTACH] manglede bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 (endret) Hva trenger du hjelp til? Du har 3 kontakter fra bilen. Koble til den sorte og oransje til kablene/kontakten som følger med spilleren. Og sjekk om du får lyd på alle høytalerne. Du må kanskje inn med en styreboks for å få lyd i bakhøytalere/bass Du må også inn med disse for at det skal bli pent. Selges på de fleste steder som driver med bilstereo Endret Januar 14, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoers1 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 ok. takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoers1 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 ok. takk for hjelpen :) ett lite problem :/ jeg får ikke koblet til den oransje. Jeg får strøm på spilleren, men ingen lyd. Må jeg ha en annen kabel da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg