axman Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Min far har en 2001 mod passat tdi. pusseren på bakrute begynte plutselig og gå hele tiden, jeg tok ut kontakten på pussermotoren for og få den til og stoppe. Pussermotoren var ny for ca 1,5 år siden , men den var ikke orginal vw. Noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 tipper defekt bryter eller brent rele. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Ok, hvor sitter rele til dette ? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Ingen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Sitter bak sikringene, hvis du åpner sjåførdøra ser kan du åpne dekselet vedsiden av dashbordet. Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuzak Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 På min Passat 2000 mod. var det litt irr inne i kontakten til viskermotoren som var årsaken. Litt elektrorens og alt fungerte etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg