ingefosho Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg har en Audi a6 96 modell 25 TDI quattro med original BOSE system. En dag dro jeg til bilradiospesialisten i Tr.heim og det kan det de gjør fullt ut, Så jeg fortalte om hva jeg skulle gjøre, og hvilken spiller jeg skulle sette i når jeg tar ut den originale. Så det jeg skal gjøre er og fjerne originalspilleren [ATTACH]35777[/ATTACH] Og sette inn en Pioneer DEH4200sd. Og med at jeg har alt av originalt BOSE system så trenge jeg noen overganger ++ som jeg fikk tak i på bilradiospes. Men jeg trenger noen tips evt. forklaringer steg for steg om hvordan jeg skal gjøre det. Setter pris på alle svar og alle tips og råd! Med vennlig hilsen Inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Forklaring på hvordan du skal bytte ut den originale spilleren til en Pionner spiller? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingefosho Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Jepp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Er jo bare rett frem. Finne frem låse pinnene til originale spilleren, evt kjøpe nye for å få ut spilleren. Så dra ut spilleren, og låse ramma. Inn med ny låse ramme. Koble til alt av utstyr på spilleren og kontakter. Ta en liten test at alt virker og at spilleren husker innstillingene. Så sett inn spilleren. Vips, ferdig Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg