tommybee Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 tror ikke det er bryteren som er gåen.. da har de vell kanskje ikke fungert i de hele tatt! for når jeg roter borti der borti så kan den funger igjenn litt neste gang jeg starter bilen, men forsvinner når jeg svinger brått eller gasser på! jeg selv tror det er ledningene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Er vel ikke verre enn at du har ei prøvelampe og setter den på ledningen som går ut i fra lysbryteren og til instrumentet. Er det ikke strøm ut i fra lysbryteren på den ledningen så har du funnet feilen. :shake Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommybee Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 forstår ikke hvordan jeg skal gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Ei prøvelampe består av en tynn spiss og ei klype, denne klypa setter du til jord. Så tar du spissen på prøvelampa og setter den på den ledningen som går ut i fra lysbryteren som er til instrumentbelysning. Er det strøm ut derifra og du ikke har noe lys i instrumentene så har du eliminert at feilen ligger i lysbryteren. Bedre og finne det ut enn at du tror ditt og datt. Så kan du feilsøke videre derifra ;) Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommybee Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 koblet ut min bryter å satte inn en som fungerte fint fra før av og var i daglig bruk! HELT samme modell. det som skjedde var at når ej vridde om nøkkelen small boksen og røyk kom ut, senere viste det seg at når vi satte boksen tilbake der vi lånte den fra, så fungerte ikke instrumentlysene der! fungerte ikke i de HELE tatt, menst mine på min hovudbryter forsatt fungerer avogtil i 1-2min før det forsvinner! verkstedet mente det må ver en ledning en plass som forårsaker dette??? forklarer ikke hvorfor en helt samme modell av hovudlysbrytar eksploderte når jeg prøvde den i bilen min, menst med min skjedde det ingenting med.. verkstedet kunne heller ikke forklare dette! noen aning dere andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg