LasseTheDude Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 Heisann.. Nå har jeg slitt i 6 timer idag for å finne styrestrøm til fjernlysrelea mine på en 2012 touran med bixenon.... Noen tips? Med hilsen Lasse Andersen Finner riktig denne: CANM8-HIGHBEAM, Pris kr.1190,00 - Lagervare Men er litt i tvil om jeg trenger den?? Finner ikke samme info på produsenten sin hjemmeside! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sport_GT Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Hei. Ser du har slitt litt med å finne styrestrømmen.. Jeg har vært der selv og den er vanskelig å finne selv med koblingsskjema. Du finner signatet inne i selve lampe, men..... *Da må da bruke ett digitalt rele siden styrespenningen ligger på ca 5 volt. *Det blir det ett unødvending hull i lampa for å trekke kabel ut. (mulighet for fukt) *Skulle det skjem noe ed lampa så går ikke den igjennom på garanti.. Kjøp ett can adapter. Det fikser jobben.:cool: Ref. der adapter Du snakker om fåes kjøpt over deledisken hos møller og er testet og godkjent. Fungerer fint. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megalys Skrevet Februar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Vi har canbusadaptre til denne. Vi har samme bil som firmabil og kan veilede deg med monteringen:) CANbus Fjernlys styring - megalys.no Siter megalys.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg