MSpeed Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Her er min UFERDIGE versjonen av Nissan Silvia Fast & Furious style..det er for en konkuranse på Digimods.co.uk.. Litt usikker på fargen og om jeg skal ha på noe mer..hva synes dere?? trenger komentarer Org: Mod: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 hei ser bra ut mister ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 jeg vill gått for en annen farge. hvit kanskje prøvd det? speilene kunne vell vært litt støre? :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by ZeIn hei ser bra ut mister ;) Thank you..det er alltid hyggelig å høre sånt fra en konge som deg:D men har du noen ide på hva jeg kan gjøre annerledes eller legge til..konkuransen er drit vanskelig på digimods.. og skal du forresten være med? Originally posted by dalheim jeg vill gått for en annen farge. hvit kanskje prøvd det? speilene kunne vell vært litt støre? :) Den "Fargen" som er på bilen nå er ikke den fargen som skal være på bilen..jeg synes det er enklere å jobbe med bilen når den er Desurated... Speilene kan være større ja, men jeg hadde dem ikke no større og hvis jeg gjorde dem større så ville det ha blitt alt for uklart... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by MSpeed Den "Fargen" som er på bilen nå er ikke den fargen som skal være på bilen..jeg synes det er enklere å jobbe med bilen når den er Desurated... Speilene kan være større ja, men jeg hadde dem ikke no større og hvis jeg gjorde dem større så ville det ha blitt alt for uklart... heh, ok :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 blir rått detta. gleder meg til å se det endelige resultatet.:) Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Felger? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Jeg ELSKER den bilen! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg