vectra2000 Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Skal kjøpe meg anlegg å har sett på dette: Bassere 10" Frontsett 6,5" Bak 6,5" Har en audison lrx1400 til å drive basserne, holder dette??? Tenkte å kjøpe en dynabel 4 kanaler til å drive høytalerne. Vil veldig gjerne høre deres synspunkter på dette oppsettet. Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Dropp det baksettet og bytt det frontsettet til et dyrere et... Kjøp heller en Dynabel 2 kaneler et frontsett.. For all del! ikke bruk penger på de som sitter baki, det gjør lyden verre for deg framme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 INgen flere som vil dele sin mening!!!!!!!!!!! Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by BrennaRacingMember INgen flere som vil dele sin mening!!!!!!!!!!! Enig med RiZLa. Har du s14 eller s13? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Jeg har s14. Vet ikke helt hvordan jeg skal bygge det, men jeg skal bygge det pent med en gang så det ikke blir no jallamek. Noen som har noen forslag\bilder på hvordan jeg kan gjøre det Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Kubikken har bygd anlegg i s14, det fungerer bra. Det er med en 10" i det lille romme ved seteryggen. funker bra. kansje han har noen bilder som kan legges ut her. skal høre med han. By the way. han har samme subben, en JBL monoblokk til denne (300 rms) eller noe slikt. DLS 4 kanaler til dls referense 6,5" kompopnetn framme og bak. og pioneer spiller Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Ja veldig gjerne. Har du sett det eller?? Tenkte på å presse 2 10" opp der, men er litt usikker på om det går. Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by BrennaRacingMember INgen flere som vil dele sin mening!!!!!!!!!!! Klart vi vil det men det Rizla skrev er så bra at jeg ikke gadd å gjenta det :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Ver ikke meninga å være sur eller noe sånt da. Men har sett litt på denne her 10" å bare kjøre en 10 istede, men veit ikke om jeg har nok power til å drive den. Har en audsion lrx1400 900w 1 ohm. Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Skjønnte det da :) Hvis jeg var deg så hadde jeg kjørt RFD 2210... Eller 2 stk RFD 2208 :D Send meg en PM så skal jeg forklare deg hvorfor... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 er ikke plass til 2 10" der... kanpt plass til en 10"---- edit: hvorfor vises ikke bildene da ? Og ja har både hørt og sett det. Funker bra. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 så jo bra ut med den ene 10"ern da, men jeg har lyst på 2. Har sendt pm Rockfoard seat Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 hvor mye vil dette anlegget kommer på sånn ca? litt keen på å vite det ettersom det muligens blir anleggsbygging i en s13 snart, forhåpentligvis:D hor mange watt? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by BrennaRacingMember så jo bra ut med den ene 10"ern da, men jeg har lyst på 2. Har sendt pm Rockfoard seat Vakkert ! Du har fått ett lengre svar :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Har en LRx1 til bassen min i en S14. Syns det er helt greit. Btw så er det god plass i bagasjerommet hvis man bruker det fornuftig. Hadde jeg kjørt en litt mindre bass, og snudd den andre veien hadde jeg fortsatt hatt nesten hele plassen igjen. Men nå driter heldigvis jeg i bagasjeplassen da:D Skal du på tur er det nok med tannbørste og bankkort;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg