daggis Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har et sånt firkantet skilt bak på bobla mi, foran har jeg det vanlige avlange. Etter at jeg byttet til golf motoren blir det litt merkelig med det store skilte bak, så jeg lurte på om jeg skulle bytte de om, og sette det firkantede foran, og litt på siden slik at det ikke dekker til radiatoren. Sånn som det sitter på bl. a. evoer. Er det noen regler som sier at det skiltet må foran og det må bak, eller er det samme søren? Regner med at jeg kommer til å måtte jobbe litt for å få bilen godkjent med alt jeg har byttet, så jeg vil helst ikke ha flere ting de kan henge seg opp i.. Er det ulovlig å bytte om de to skiltene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 få se bilde av bobla de a..?? siden du har byttet motor... prosjektbilde!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 eg trur ikkje det er regler om det skal være store eller små skilt frame eller bak på bilane. har sett mangen biler med store skilt framme og små bak. du kan få bare små skilt på bobblo. ta ein tur eller ring til biltilsynet og sei at du har mista skiltet til bobblo og du vil ha nytt og om du kan få eit nytt skilt i ein anna størrelse. http://www.latorskilt.no lager skilt i alle størrelser til biler til ein rimelig pris. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Det står i vognkortet om hvor stort skilt du skal ha foran og bak. Men om politi og biltilsyn vil legge merke til det eller bry seg om det ved en kontroll vil jo tiden vise :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg