XThhX Skrevet Desember 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2012 jeg har et problem med at bilen vil ikke starte i minusgrader (behøver ikke å være mere en 1 minus). jeg fikk start på mandagen, men han hostet seg i veien da, da gikk bilen fint til det ble -1 igjen ute. det virker nesten at det fryser igjen eller noe. noen som vet hva det kan være? (Jeg fylte på kondensfjerner når jeg fikk start sist gang) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2012 Dersom du har det minste håp om tips bør du minimum komme med mer detaljer som som f.eks. om motor går rundt på starter men starter ikke, om starter ikke går rundt, bensin eller diesel, om motor mangler drivstoff eller gnist (om bensin), årsmodell eller motorkode osv... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2012 Audi A6 b4 1999 modell 2.4 bensin motorkode: ASP ja bilen drar helt fint rundt osv. det kan virke som den ikke får bensin men pluggene er fuktige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg