feverishskink Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Hei. Bilen var litt lei å starte idag. Bilen er en 99 mk4 gti Den går så fint som bare det men det er noe galt, fikk opp feilmeldingen ALTERNATOR WORKSHOP på skjermen. Alt Lyset i dashbordet slukker når jeg gir gass. men nålene og målerne funker. CD spilleren slo seg av og på hele tiden mens jeg kjørte hjem Når bilen står stille med ac av funker alt som det skal. Hva tror folk? er Dynamoen nesten død eller kan det være noe annet? Siter -Golf 83- -Golf 99 gti- -Polo 96 1,9 sugediesel!- -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feverishskink Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 abs lampen har også begynt å lyse. glemte jeg å nevne. Siter -Golf 83- -Golf 99 gti- -Polo 96 1,9 sugediesel!- -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Det første du burde sjekke er reimene på motoren, om de er slakke eller forlengst modne for utskifting. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feverishskink Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Etter litt forskning idag viste det seg at "sikringsboksen" på batteriet var delvis smelta. Har bestilt ny og spurte på vw sjappa hvorfor dette hadde skjedd. Han sa det var en vanlig feil på disse bilene...? Men litt teip og småmodding var den frisk som en fisk igjen! men gleder meg til å få på plass den nye boksen. Men noe sånt skal vel egentlig ikke skje? Har ikke noe fancy elektronikk i bilen. eneste uorginale er cd spilleren. skal bytte reima også. bilen hadde noen feilkoder på lav spenning rundt om kring. Siter -Golf 83- -Golf 99 gti- -Polo 96 1,9 sugediesel!- -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feverishskink Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 og takk for svar! Siter -Golf 83- -Golf 99 gti- -Polo 96 1,9 sugediesel!- -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg