spidy Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 heisann. har sett på en bil her i tromsø. men har ikke klart teori prøven endå. så lurte jeg på. er det noe vits og kjøpe bil før man har klart lappen ??.. liksom. kan det fort bli feil med bilen. hvist den ikke blir brukt så ofte?. men på en annen side tenkte jeg. det kan være greit og ha bilen stående klar til den dagen man kommer hjem med førerkortet! :))).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullstance Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 gjør ikke no å kjøpe før du har lappen :) bare ikke sett den bort å la den stå, start den en gang i blant :) værtfall det jeg har hørt :) Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firrejuling Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 Tror det skal gå bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spidy Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 Tror det skal gå bra. ok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Desember 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 Bruk den å øvningskjør med så står den ikke i stykker.. Men blir den stående, få på noe varme. Det blir mugg i seter å belter på ett blunk om den står kallt å litt fuktigt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spidy Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 Bruk den å øvningskjør med så står den ikke i stykker.. Men blir den stående, få på noe varme. Det blir mugg i seter å belter på ett blunk om den står kallt å litt fuktigt. var det jeg tenkte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenes95 Skrevet Desember 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2012 jeg kjøpte meg rep objekt før lappen for å fixe den å få den eu godkjent! har nå klart teorien og har oppkjøring i februar! Bilen skal muligens på eu kontroll i mellom jula! God tid til å fixe eventuelle feil på eu kontroll! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spidy Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2012 jeg kjøpte meg rep objekt før lappen for å fixe den å få den eu godkjent! har nå klart teorien og har oppkjøring i februar! Bilen skal muligens på eu kontroll i mellom jula! God tid til å fixe eventuelle feil på eu kontroll! :D wow. det er automat gir. men men.. var noe feil på den bilen jeg hadde tenkt og kjøpe da. men var EU ok til 2014.. 94 model som sagt. så noen år på en bil har sikkert sine meninger :))).. var bare litt redd for att noe annet skulle skje i tilfelle man ikke fikk kjørt nok liksom. att den ble " stående " for lenge.. men det er iallefall lov og starte den. hvist man ikke har noen og øvelsekjøre sammens med.. vi kjenner nesten ingen med bil. nesten ett problem. så bor man på fastlandet!!! :((((.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prøve Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Er vel stor sannsynlighet for at en bil i garasjen er til stor motivasjon når det gjelder å få tatt lappen snarest mulig, og det er sikkert stat å kunne øvelseskjøre i egen bil :) Imidlertid så kan det jo også være litt kjipt om det tar en stund før du får lappen... Siter Jobber for teoriprøve-nettstedet Prøve.no. Vi er en gjeng som er interessert i bilhold og trafikkopplæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg