eriksenpassat Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 jeg må bytte webasto brennkammer på touran 07 mod. noen som har prøvd seg på dette.? Trenger noen gode råd, beskrivelse... :) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Av med støtfanger. Skru ut varmeren. Del varmeren, bytt brennkammer. Skru sammen. Fyll opp kjølevæsketanken. Dra på møller og lås opp varmeren. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Det skal jeg få til .... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Og er du uheldig så river du av noen skruer som er rusta fast.... Hurramegrundt.... Bytta nettopp nå først sirkulasjonspumpa på min bil, den var gåen, det fikk igang brenneren, men når den fikk start igjen, så blei den for varm og slutta å virke, så da måtte jeg bytte brenneren også. (Alt på verksted, kom på 12000, JÆVLIG koselig nå rett før jul), da brennkammeret skulle byttes var det noen skruer som var rusta fast, mekanikeren reiv dem av, så det måtte borres ut, gjenges opp og alt i alt tok en jobb som i utgangspunktet ikke burde ta mer enn ca to timer på verkstedet, 4 timer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg