Lars Verde Skrevet Desember 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Hei! Bilen min bråker ganske på akkurat 3000, alt "rister", men etter 3000 er det borte. Vet at det er da motoren yter mest, men er det noe triks for og ordne dette? Er ganske irriterende at det rister å bråker sånn :P Dette er en polo 6n fra 1997 :D Takk for svar :D Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Ingen :( ? Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Hoho, høres ut som noe er skikkelig løst... Sjekket motor/girkassefester? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Tror ikke det er det, fordi det er ikke ordentlig risting, er bare vibrering på en måte og motorbråk :P sliter litt med en eksoslekasje i tilleg, så kan være det er dette. Men hvis noen har noen forslag til løsning eller hva det kan være tas dette imot med stor takknemlighet :D Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Æh, slik risting og motordur er bare kos! :) Men ja, jeg ville så absolutt fått sjekket den eksoslekkasjen. Jeg har en del frieksos, og på 3000+ høres og føles golfen min ut som en rakett! :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Haha, ja høres bra ut, har delvis tetta det med bandasje og pasta, men dette har begynt å gå opp, er akkuratt på bøyen midt på, hvor det ene feste er, var dette som løsna. Får vel kappe og sette inn nytt.. :/ Noen som vet prisen på nytt eksos, etter katalysator? Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Avhengig av kvalitet, 1500-4000 ish :) Da går det på bruk av rustfritt stål, eller ikke ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Ja var noe sånt jeg regna med, biltema er ikke akkurat ideelt eller? :P skal ikke ha bilen en evighet skjønner du :P Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Om du har muligheten, kan du godt kjøre biltema - Eller mekonomen ;) MEN, da varer det ikke i all evighet! :) Bruk en støvsugerslange, for min del! ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Hadde en 242 før denne, og tullingen som hadde den før meg igjen hadde kjørt flexirør fra første lyddemper og ut, fordi han likte litt grom lyd. var som å kjøre 550 husqverna uten hjelm.. men hvordan er det på eu kontroll og eksoslekasje? Er det veldig lite som skal til for at det blir 2er? Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Du skal ikke ha noen eksoslekkasje - PERIOD :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Bytta eksos og nå er den en drøm :D Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stelios Lukovic Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Tror ikke det er det, fordi det er ikke ordentlig risting, er bare vibrering på en måte og motorbråk :P sliter litt med en eksoslekasje i tilleg, så kan være det er dette. Men hvis noen har noen forslag til løsning eller hva det kan være tas dette imot med stor takknemlighet :D finn en måte og holde motoren i de turtale som bråka mest. da kan du gå fram i motoren og høyre kar den bråke lyden kjem ifra. og ... he en motor som ej selge vist du vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet April 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Var noen fine hull ved overgangen til katalysator, Bytta eksos og nå er bilen eu godkjent med 0 feil :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stelios Lukovic Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 de e bra. men ka motor he du ? kan du sende mej nokre bilde ? ej holder på og fikse min veit du so ej prøva og finne forskjelige ting som ej kan sette på min polo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.