rock_on Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 hei, har kjøpt meg en audi A4 2004 mod. (avant) hvilke høytalere er det i bilen? hører folk sier at det er 6,5" i dørene foran å bak. å jeg vet det er orginal 8" sub bak. men mener det er høytalere i dashborde? og tweetere i døran foran. er det noen som kan si eksakt hvilke høytalere det er i bilen? og eventuelle tips angående bilstereo? takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueChamp Skrevet Desember 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 De er levert med forskjellig tilleggsutstyr, så det kan være flere muligheter. Om det ikke er gjort noe med anlegget sitter det en Concert II eller Symphony II-spiller i bilen med Bose Sound System sannsynligvis (se på hhv. spiller og grillene på høyttalerne for å se om det stemmer). Komponenthøyttalerne finner du på hver dør (4 stk integrerte, alle aktive med egen forsterker i hver dør), sub bak og forsterker til sub på høyre side bak, samt et høyttaler i dashen (tror det er standard). Et helvete å fjerne og sette inn nytt, da ingenting vil passe uten å gjøre masse modifikasjoner. Absolutt ikke plug-and-play. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Joda, det er enkelt å få nye høyttalere til å passe hvis man kjøper de rette overgangene, samme med spiller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rock_on Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 det er consert anlegg i bilen. har væll funnet ut hva jeg vil gjøre med stereoen i bilen men hvis jeg skal koble opp ny forsterker hvor henter jeg signal kabler fra? har lyst å bruke orginal spiller, men er det mulig å ordne slik at man kan spille fra usb, tlf og slike ting da? å hvor får jeg tak i deler/lendiger og overganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 det er consert anlegg i bilen. har væll funnet ut hva jeg vil gjøre med stereoen i bilen men hvis jeg skal koble opp ny forsterker hvor henter jeg signal kabler fra? har lyst å bruke orginal spiller, men er det mulig å ordne slik at man kan spille fra usb, tlf og slike ting da? å hvor får jeg tak i deler/lendiger og overganger? Du finner alt her: Universaltilbehr Audi - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg