Tistlo Skrevet Desember 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2012 Hallo. har ein 1994 audi 100 med 2.5 tdi som eg driv å skrur litt på. har eit problem med sjølvparkeringa, viskarane stoppar akkuratt der dei står når eg slår dei av. nada sjølvparkering:/ eg har sett på sikringene og alle er heile. frå erfaring på tidligare bilar har da gjerne vert ein eigen sikring for sjølvparkering men det finner eg ikkje her. nokon som har noko tips? er da evt noko skjulte plassar da ligger sikringer og rele, eg har berre sett på dei som står oppi motorrommet og i enden av dashen på førarsida. håpar på svar. :) Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2012 Jeg ville målt om du har pluss fram til viskermotoren med tenning på og viskere av. Vet ikke hvilken ledning, men det skal bare være en som har fast strøm. Hvis du ikke finner noen ledninger med fast strøm ligger feilen i spak, rele eller ledninger, og hvis du finner en så er det nok motoren som er gåen. Sånn generelt ihvertfall, vet ikke om audi har noe eget opplegg... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 58 WiperWasher Circuit.pdf -- Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_Audi Skrevet Juni 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 Har samme problem på en S4 C4, lurer på om det kan være ett rele. Noen som vet plassering og nummer på rele, da jeg har alle rele liggende fra delebil? Siter - Audi S4 2.2TQ 1993 Avant - x Audi 100 2.3E 1994 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg