Gå til innhold

Kor langt har deres Volvo rulla?

Ranger emnet


Actros 8x8

Anbefalte innlegg

Eg lurar på kor langt deres nyare volvo har rullet. Med tanke på korleis det ligg ann med driftsikkerheten på 1996 modellar og nyare, ikkje 900 serien. Etter kor mange kilometer begynnar dei større problemene på dukke opp? Og kva heitar modellen? Kva slags problem har dere hatt med deres Volvo?

 

Instruksjonsbok til 2004 og nyare Volvo på nett.

Førerinformasjon | Instruksjonsbøker | Tjenester | Salg & service | www.volvocars.com/no

:volvopower:

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får begynne med min, S40 1,8 bensin. Manuell kasse. Godt 120 000 ca, bytta ein brytar på klimaanlegget på garantien før kjøp.

Temperaturmålaren begynte på -8 ein dag, og så steig den heil opp til normale utetemperatur på 8 grader. Då fant eg ut at den viser to grader mindre enn det det er. Er det ingen andre som har nyare volvo her?

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

03 S60 2.4D Km. stand. 191 500. Eg har køyrt dei siste 50 000 km. (overkant av 3 år)

 

Ein foring framme på eine siden har kødda eit par ganger. (reklamasjon andre gangen)

Ingen verkstedbesøk utenom service og eu kontroll.

 

Har sluttet å komme luft ifra klimaanlegget eit par ganger på langtur. (vifte bråker som vanligt, men kommer ikkje luft) Skiftet ein føler sjøl. Dette er over 1 år siden og eg har ikkje fått fram feilen, men køyrer veldigt sjelden langturer. (eg fikk fram feilen på ein Sverige tur)

 

Er ganske fornøyd med bilen.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår