Hogvold Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Har nylig kjøpt meg BMW 316i (98) som vinterbil, men kun med et lite problem. Jeg får ikke antispinn lyset i dashen til å virke. Kan evt. være en pære som har gått, men når jeg slår av antispinn funker alt annet enn varsellyset i dashbordet. Har hørt en del om det motsatte problemet, men er det noen som har tips om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Er det berre problem med lyset? Dvs at antispinnfunksjonen virker som den skal? Virker abs? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogvold Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Antispinn fungerer helt fint, det gjør også ABS (ABS lampa funker også som den skal). Det eneste er antispinn lampen som alltid står av. Det er ikke et stort problem, men ettersom den av og til slåes av og på, kan man glemme å skru den av uten et varsellys. Jeg tror det kun er pæra som har gått, men jeg har hørt lignende problemer, så tenkte jeg skulle høre her før jeg demonterer dashbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Da veit eg ikkje kva som kan være feil. Har ikkje høyrt om problemet ditt. Kan være pæra som er gåen. (som du nevner) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg