Ca-raae Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Jeg har en 2011 Octavia L&K med originalmontert webasto, synes ikke bilen blir spesielt varm, jeg har registrert at viften i varmeapparatet bare står på trinn 1 når jeg kommer til bilen mot slutten av oppvarmingstiden. Er det noen av dere andre der ute med Skoda og webasto som kan fortelle litt om hvordan deres fungerer? Blir bilen varm? Hvilket trinn står viften på? Til info har jeg ettermontert fjernkontroll, denne ble kodet inn på merkeverksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Vifta bør stå lavt ellers så tappes batteriet. Hvor lenge har den stått på når du setter deg i bilen? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca-raae Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Har tenkt den tanken jeg og, men kanskje ikke helt på minimum? Har forsøkt 30min og 45min, uten at jeg synes det var allverden forskjell på de to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Hvis det ikke er varme etter 30 min, prøver du å skru opp ett hakk eller 2 og prøv 20 min :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca-raae Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Litt manglende info her ser jeg, bilen har klimaanlegg og jeg har så vidt jeg har funnet ut ikke muligheten til å påvirke denne viftesettingen via bilens menyer. Kanskje det er mulig å konfigurere dette via VCDS men det vet jeg ingenting om. Om jeg har mulighet for å speede opp vifta etter webasto har startet vet jeg heller ikke, da faller uansett litt av poenget med timer eller fjernkontroll bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Hvis du ikke har mulighet til å påvirke vifta å det er kaldt etter 45 min er det noe galt. Er godt å varmt etter 25min. i bilen min. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg