zub Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Ønsker å kjøpe en boble motor, alt er av interesse så lenge motoren er bra og ikke koster skjorta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Du vil ikke ha en 2,1 wbx da?? Helt komplett med hjerne, gear +++:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Det kan godt hende, men jeg vet ikke hvordan motor du prater om :) Forklar meg litt mer om motoren så :) Men er den luft eller vannkjølt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Wbx er en vannkjølt bokser motor fra transporter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 okey, men da er det ikke så intressant lenger, jeg skulle helst ha hatt en luftkjølt motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Skjønner... det er jo litt jobb å bygge om ja...:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 ja, har ikke lyst til det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg