Tor-Inge Hansen Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Heisann, satt å så etter rattbryter ettersom min er veldig dårlig kontakt på... Så kom jeg over denne: www.nbfbildeler.no Er det bare plug & play på min Audi A4 B5 1998 modell? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Cruisecontroll kan ettermonteres om du har elektrisk gasspedal. Dettte gjelder alle TDI Bensinmotorer om du har EPC indikator i instrumentet når du slår på tenninga. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Cruisecontroll kan ettermonteres om du har elektrisk gasspedal. Dettte gjelder alle TDI Bensinmotorer om du har EPC indikator i instrumentet når du slår på tenninga. -- Du mener den lille gule lampa da ikke sant? Mener ikke å hi-jacke tråden din Tor-Inge :P Om bilen ikke kom med CC kan man bare montere bryteren og gjøre noe svart magi i hjernen ved hjelp av VAGCOM så funker det? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Nei, jeg mener ikke noen liten gul lampe. Jeg mener bokstavene EPC i instrumentet når du slår på tenninga, før du starter bilen. Dette gjelder bare bensinbiler. Dieselbiler har ikke EPC indikator i instrumentet, men har elektrisk gasspedal allikevel. EPC = Electronjc Power Control (="elektrisk gassspedal") -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg