Gå til innhold

Kjøp av bil, Subaru vs Citroen

Ranger emnet


Athea

Anbefalte innlegg

Halloen folkens :)

 

Dere er sikkert møkkalei sånne tråder, men jeje..eg skriver denne tråden allikevel. Så, eg vurderer kjøp av bil (min andre bil), har null peiling på biler, og skal ta NAF-test, men eg har sett på disse to , og lurer litt på om noen av dem er gode kjøp ??

 

Subaru Forester 2.0 GL

Subaru Forester 2.0 GL Automatgir 2000, 162*000 km, kr 57*800,-

 

Altså denne her er jo litt gammel, men har ikke gått lenge. Spørsmålet mitt er det billig å fikse en Subaru? har liksom ikke sett så mange Subaru-er ute og går!

 

 

Også var det denne Citroen C5 :

FINN.no - Mulighetenes marked

 

Fransk bil, skeptisk! noen som vet noe? er de dyre å fikse ? er de kronglete å fikse ?? eg tror neppe eg kan spørre eieren om noe, for han virket veeeeeeeldig stolt av bilen sin.

 

Tusen takk for hjelpen folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjeld C5'n, så kan eg ikkje svare for noko, har ikkje hatt Citroen i familien sidan 1989.

 

Når det gjeld Foresteren, og Subaru generellt, har eg lite anna enn godord å sei om desse. Fyrste Foresteren vi hadde, fekk vi vel i rundt 2000 (ein '98-modell Forester), denne har vi forsovidt endå. Når det gjeld Subaruar i familien elles.. 2 Foresterar, ein '98, og ein '05,, samt ein '01 Impreza 1.6, og ein '01 Impreza WRX. Alle desse fire Subaruane er framleis i familien, og på eit tidspunkt hadde eg også ein '95 Legacy, men den solgte eg, rett og slett fordi den var overflødig.

 

Alt i alt er ikkje Subaru spennande bilar, med mindre du kjøper ein versjon med litt hestar, men gjer dei jobben sin? Ja, så til de grader. Svært lite tull med dei, svært lite rust til å ver forholdsvis gamle bilar etterkvart, og dei går på lag evig, om ein føl servicane. Om ein IKKJE føl servicane, varar dei også lengje, men det beste er jo sjølvsagt å følgje desse. Subaru er ikkje direkte billigare å fikse på enn andre, eg føler prisane kjem meir an på kvar du vel å fikse den, men på den andre sida, så er det fint lite problem med dei overhodet. Her i mitt område (Nordvest-landet) Går det FLUST i desse, i hovudsak på grunn av ein god, og lokal Subaru-verkstad, samt firhjulstrekk.

 

i botn og grotn: Subaru er svært sjeldan feil, om du kjøper eit bra eksemplar. Vi har hatt vår '98-modell sidan rundt 2000, og fungert veldig feilfritt den tida vi har hatt den.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med Forester er at den er så høy inni at man får plass til hatten.

 

DET kan eg glatt gå god for. Ingen problem å køyre Forester med Stetson-hatten min på.

 

EDIT:...og eg er 180 høg.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår