The cowboy Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 har en i klassen som ble blinket på i dag.. han hadde ca 75-76 i 50 sona.. hva skjer?? mister han lappen eller får han bare en saftig bot?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 hmm.. man mister lappen visst man kjører 80 i 50 sone.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by The cowboy har en i klassen som ble blinket på i dag.. han hadde ca 75-76 i 50 sona.. hva skjer?? mister han lappen eller får han bare en saftig bot?? etpar lapper i bot. husk at det er ganske mye slingringsmonn. hvis kameraten din har hatt 75 på meteret, blir han neppe bøtelagt for mer enn 65.. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Helene B hmm.. man mister lappen visst man kjører 80 i 50 sone.. Man mister lappen hvis man blir tatt for å ha kjørt i 76 i 50 sone... hvor mye de trekker fra (som usikkerhet på målingen) er jeg ikke sikker på... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 4000 i bot tippe eg ;) hold oss oppdatert..... 75 på speedo gjør som tideligere sagt aldri mer enn 65.... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 ska si fra hva det blir te jeg..hehe :) han så de tok ut innmaten på kamera på vei til skolen i dag (jeg som bomma litt bare..trudde det var i dag han ble blinka!!) så han forventa å få et brev i posten om litt..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by bmw-bergen Man mister lappen hvis man blir tatt for å ha kjørt i 76 i 50 sone... hvor mye de trekker fra (som usikkerhet på målingen) er jeg ikke sikker på... 5 km trekker de fra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 mener de trekker fra 14 % i sikkerthetsmargin når man blir tatt i fotoboks. så ja.. heldig der:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Helene B 5 km trekker de fra.. Er det annerledes ved larskontroll? Trakk bare fra 3km/t på min måling sa de. Lasern gjorde det visst selv. For isåfall er jeg under merket for å miste lappen, hehe. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 At fotoboksen har margin er jo greit, og de fleste vet, men speedometere har faktisk ikke så mye av det, har selv testet speedometer med GPS (opel vectra '99), og der viste GPSen 49, når speedometeret viste 50, 58 og 60, 67 og 70 osv... Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Precious Er det annerledes ved larskontroll? Trakk bare fra 3km/t på min måling sa de. Lasern gjorde det visst selv. For isåfall er jeg under merket for å miste lappen, hehe. Det stemmer, ved laser trekker dem fra 3km/t! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg