svdrr Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Hei! Som tittelen sier lurer jeg på om Senator B bakluke og baklykter passer rett på en Omega A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Er jo samme bilen så ja. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svdrr Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Jeg vet det, men de er jo litt forskjellige her og der så ville bare være sikker :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Bagasjelokket passer rett på. men baklampene passer ikke overens. da må du skifte komplette bakskjermer Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svdrr Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Ok takk for svar! en senator bakende på en omega A har sett kjempetøft ut mener jeg, men å skifte bakskjermer blir vel litt mye, og de er heller ikke like på omega og senator når det gjelder stolpene bak ser jeg... Vet ikke hvordan det blir seende ut med senator bagasjeluke med senator baklamper og omega baklamer på sidene, går det? må vel eventuelt sote omega lyktene for at farven skal stemme :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svdrr Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Er ikke dette Omega med senator bakluke?: FINN.no - Mulighetenes marked Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg