AUDIMOTORS Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Hei, Nå har jeg blitt lei av Audi så nå har jeg begynt med en litt mere omfattende prosjekt.[ATTACH]34845[/ATTACH] Det er en Nissan Laurel 2,8d som da har stått i ett år i skogen, Menn jeg synes at bilen var for bra til det:) Det som skal gjøres er og få sette bilen i teknisk bra stand og rette på det kosmetiske. har nå begynt med ene framskjermen det var bulk side gamle eier av bilen krasjet i et rekkverk. så nå har jeg tatt i bruk sparkel og slipemaskin. [ATTACH]34846[/ATTACH] Skjermen ble bulkefri og jeg tok den av og pusset ned den og fikk bort alt av av rustflekker lakkerte skjermen. [ATTACH]34847[/ATTACH] dette bildet er av det første strøket og jeg har tatt 2 og det blir klarlakk til helgen regner jeg med;) kommer mere til helgen. Kom gjerne med spørsmål og ideer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zappezopp Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Tøff bil! Er det noe feil med den? Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUDIMOTORS Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Det var noen få feil. når blinklyset blir slått på så går sikringen men det var en feil i kontakten som skal brukes på tilhenger. også var det at giveren på turtelleren har gått:) kåmmer mere bilder og slikt til helga:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Moro at det kommer fleir Laureler på forumet :D Det at givern til turtellern er gåen trur eg er ein svakhet.. Eg har tilsvarende problem, på min er det ein motstand bak på selve turtellern som er gåen.. Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUDIMOTORS Skrevet November 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 Det er nok det. Men skjønner ikke hvorfor turtelleren virker kun når bilen har gått ca 1minutt! noen som vet hvorfor eller eventuelt årsaken? :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 17, 2012 Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 Bare lurer, er ikke turteller drevet fra vekselspenning (W) fra dynamo? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUDIMOTORS Skrevet November 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 hei. kanskje, Min Bestefar som ordnet dette og han sa det var giveren som var feilen :) har ikke studert akkurat dette så mye:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet November 18, 2012 Rapporter Share Skrevet November 18, 2012 Bare lurer, er ikke turteller drevet fra vekselspenning (W) fra dynamo? Meiner på at den blir drevet av ein føler som sitter på selve motoren.. Skjedd nokke meir her eller? Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUDIMOTORS Skrevet November 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 Hehe, kommer bilder i kveld:) har lagt en ny plan. bilen vil bli rustbehandlet og slipet ned og lakkert i løpet av vinteren:) bilen står 25 mil unna der jeg bor så jeg drar dit kun i helgene:) men er der nå så jeg holder på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg